Tokio Hotel Türkiye Fan


 
AnasayfaKapıTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Dinleri İşlediği Suçlar Dövdükleri Kişiler Alkol Cinsellik Yalan

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
bill_is_my_life
TH Fanı
TH Fanı
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 23
Nerden : mersin
Lakap : mnik kelbek
Kayıt tarihi : 26/11/08

MesajKonu: Dinleri İşlediği Suçlar Dövdükleri Kişiler Alkol Cinsellik Yalan   Perş. Kas. 27, 2008 4:13 pm

Bravo=sizin şarkılarınızdan birinin ismi ”beichte”(günah çıkarma).dürüstçe söylermisiniz en son ne zmn günah çıkardınız?
Bill=bu günlerde biiyorum ki bu sadee filmlerde oluyor.fakat ben kilisede kendi başıma günah çıkarmak isterim.
Tom=ben hiç günah çıkarmaya gitmedim.eger ben bikere gidersem,papazı şoka ugratcak delice seyler sööleyeceğim.

Bravo=siz beyler kötülüklerden temizlenmek için mi kiliseye gidersiniz??
Bill=biz melek diiliz(bill benim meleğim ama nese=)))siz bilirsiniz herkes daima iyi şeyler mi yapar?herkes hata yapabilir.biz sadece insaınz we cennete gitmeyi bizde umuyoruz.

Bravo:Allaha inanırmısınız??
Bill.gerçekten hyr =(
Tom:bende =(
George:ben günah çıkarırımda inanırımda.fakay arada bi kiliseye giderim,noelde ailemle

Bravo:işediğiniz en büyük suç neydi?
Tom:ben bikaç zaman önce üvey babamın arabasının anahtarını çalmıştım.ben arkadaşlarımla renault cilioyoya bindim .ben sürüyorum tabi.kontorolümü kaybettim we bi agaca çarptım.we arabanın şekli yamuldu =)ben hiç bişe y anlatmadım üwey babama..o birinin arabasına çarptığnuıı düşündü...taki bu güne kadar=)

Bravo:hiç suçluluk hissettin mi?
Tom:denedim=) birilerine anlatmak istedik fakat anlatamadım=) bakın bu günah çıkarmak için güzel bi fikir =)

Bravo:ya sen bill?
Bill:baya zaman önce ben bi arkadaşımla iyi bi restoranta gitmiştik fakat hiç paramız yoktu garson yanıma geldi we bende tuvalete gitmem gerektiğini söledim önemsiz bi kaç bi şey koydum wehemen kaçtım çok korkmustum ama

Bravo:gusti sen?
Gusti:geçmişte çok kötü şeyler yaptım.bikere ben bi arkadaşlaydım we cidden canımız çok sıkılıyodu.biz bir köpek yawrusu bulmustuk bir kafesin üstünde.köpegü dergi yıgınlarının üstüne koyduk.fkat ateşe werekten wazgeçtik kapıyı çaldık kaçtık we izledik.adam kapıyı açtı we ateşin üstünde zıplıyodu .bu cdden çok eğlenceliydi =))

bravo:sen hiç kötü şeyler yaptın mı??
geor:sekiz yaşlarındaydım.bi arkadaşla tartısıyoduk.o koşmaya başladı.ona yapışkan bişey fırlattım.yeterince güçlü değildim.kaçtım we bir mercedese isabet etti.ewe koştum we kendimi yatak odasına kapattım.çok korktum ve 3 gün ewden çıkamadım.
Brovo dergisinden alıntıdır ben th ingiliz sitesinden buldum.we çewirdim


bravo:hiç birileriyle dövüştünüz mü???
tom:biz bille herzmn dövüşürüz
bill:ben 4. sınıftayken 3.sınıftan bi çocuğu dövdüm.güzel bi görüntü diildi.çocugun dişini kırdım (çelimsiz diyenler utansın )
georg:çok uzun zaman önce diildi pogo dansı yapıyofuk.ben yanışlıkla çocugun suratına yumruk attım çocuk aglamaya başladı..
gusti:ben hiç kimseyle dövüşmedim
bill:yalan sölüyo ben az zaman önce döwdüm onu

brovo:bu dövme olayı nasıl gelişti?
bill:biz sadece birbirimizi aldatıyodk sonunda ciddileşmeye başladı
gusti:bill wur bana vur bana diye bağırmaya başladı bikeresindede yerdeyken kendi kafasına wurdu bana kocama gözlerle baktı we"yeterrrr" dedi.bende gitmesine müsade ettim
bill:sen daha dkkatli ol***ıydın ben geoyuda dövdüm (güçlü erkekim bnmm) Embarassed Embarassed

bravo:alkol kullanırmısınız???
gusti:ben gerçekten sewmem
bill:alkol bana geldiğinde de onu al***ıyım derim.fakat ben kesinlikle uyuşturucuya karşıyım

bravo:ilk alkol ne zmn içtiniz?
bill:erkekler gününde.(o ne yaw:S)biz magdeburgda babalar günündeydik.erkeklerrin hepsi birlikte aldılar e bütün gece içtiler.bende çok içmiştim we hiç yürüyemedim
georg:ewet o herşeye çarpıyordu ve herkes ona gülüyodu
bill:ne ???sende öyleydin çok romantiktikdin hatta beni öpmayi denedin =)=)(bende olsam bende denerdim hatta denemezdim yapışırdım) Embarassed Embarassed

bravo:yatağnızın altında yetişkin derhileri saklarmısınız???(ne kastettdiğini anladık )
georg:ne gerek war ki onlar benim masamın üstünde dururlar
bill:bizim onlara ihtiyacımız yok

bravo:hiç yetişşkin filmleri izlediniz mi??? (ne sapık gazeteci bu ya )
bill: HERALDE...!!! benim bilgisayarımda...en sewdiğim paris hiltonun pamela anderson we tommy lee ile oynadığı...çookk güzel
bravo:aileniz biliyomu bunları ???
tom:bence bunların hepsini biliyolar biz gençleriz herkes yapar.

Bravo:sizin (!) anlarınızda hiç aileniz yakaladımı? (walla spicy yazıo )
Tom:beni eski sewgilimle öpüşürken gördüler.zaten biliyolardı.biz bu olaydan sonra tarih olmuuştuk.

Bravo:şuana kadar kaç kalp kırdınız???
Bill:biz asla maç olarak yyapmadık.ama bizim çogu falarımız üzülüyo çünkü bizimle birlikte olamıyolar.biz herkesi mutlu edemiyoruz.ama biz hiç bi kızı incitmek istemiyoruz. Sad Sad Sad Sad

Bravo:yalan söylermisiniz???
Bill:ben her zaman söylerim herkes yalan söyler.
Tom:ben çoook söyelerim..
Bravo:en son nezmn yalan söylediniz???
Georg:en son aileme okuldaki testler hakkında yalan söylemiştim...
Bill:ben bu konuda hiç yalan sölemedim.ben daima ttestleri anneme gösterdim.we ben sürekli olarak öğretmeni şikayet ederdim =) we öğretmen hep beni alkışlamaya başladı we derslerimde daha iyi oldu.fakat okulda hep yala söyledim.

Bravo: ne zaman?
Bill:örnegin; ben ödewimi ewde unuturum yada derse geç kalırım.ama hiç problem olmadı hep affedilirdim.
Gusti:ben hep iyi ilişkiler hurardım hocalarımla (yalaka gusti =)
bravo:hiç okulda aldatmaca yaptınız mı??
Bill:bikeresinde tomla benim öldürücü bi ödewi yapmamız lazımdı.herşeyi internetten kopyaladık.düşündüm ki bu görev bir kıza ait ol***ıydı okulda derecesi olan bi kıza (zeki şey =)))biz süper bi derece aldık çöünkü öğretmen projemizi çok beğendi

Bravo:öğretmeliriniz nasıldı sewimlilermiydi?????
Georg:bence genellikle bütün öğretmenler 20nin üstünde kıvırcık we sarı saçlı olurlardı...

Bravo:sarışınlar dan konuşyorsunuz sizin ikinci şarkınız “schwartzt” da(!) bunun anlamı ne?
Bill:bizim ağla***arımızı anlaıyo bu şarkı...son yıllarda bizim tecrübelerimiz...baaşarılı albiümümz..bravoda her röportajımız...bizim dağıtma olaylarımız...fakat gerçekte bizi ne bekliyo ???karnlık bi gece geleceğimizi bilmiyoruz ve kakımızda ne konuşulacaı....


Bravo:sizin müzklerinizin soundları braz korkutucu fakat biz sizi gelecek ta hiçde karanlk yerlerde görmüyyoruzz
Tom:geleceğimiz kesin diil biz neler olcagnı dört gözle bekliyoruzz umuyorumki kötü olmmucak


bravo: sizler her zaman her anda iyimsermisinizdir ?
bill:hayır ben çok kmöötümserimdir herşeyden dolayı endişelenirim
tom:belki bu(kötümserlik) seni çok üzgün yapar ama bişey den dolayı umudun olduguzaman we bu istediğin bişe olmadığı zaman bu seni daha az hayal kırıklığına ugratır
bill:ben daha iyimser olmayı deniycm ama
tom:bende.çok iyimserlik insanın hayatını çok kolay kılar.benim tüm arkadaşlarım iyimser olmak zorunda...arkilerim beni sabaha kdr bırakmazlar bunun nedeni benim neşeli insanları sewmemdir.

Bravo: sizi en çok ne üzgün yapar?
Geo:açıkcası hayvanlara yapılan işkenceler...
Tom:bu benide çok üzer.kendimi cidden çok üzgün hissediyorum.ben bi gün wejeteryan olmk istiyorum
Bill:benide hayvanlar kendilerini koruyamıyolar. Ben daima kedime sorarım “insanlar neden hawvanlara eziyet ediyolar.niçin onlar kendilerini haywan yerine koymuyorlar”(bi hayvan olmadığımız kalmıştı) Suspect Suspect
Geo:bende cidden bu tür insanlara sinir oluyorum

Bravo:ne olursa siz birinden çook nefret edersiniz?
Geo:eğer ailemden birini öldürürse

Bill:eğer benim sewdiğim birini öldürürse...bu bende öldürme isteği oluşturur( Embarassed Embarassed Embarassed ayy harbi çok şekersin bee)
http://tokiohotelrockinefendisi.azbuz.com/blog/yazi/oku/5000000004760042/cani-gustii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Dinleri İşlediği Suçlar Dövdükleri Kişiler Alkol Cinsellik Yalan
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» İdol (Örnek aldığınız kişi veya kişiler.)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio Hotel Türkiye Fan :: Röportajlar-
Buraya geçin: